فرمانده سپاه نینوای گلستان:
نیروهای مسلح در زمان بازسازی مناطق سیل‌زده در کنار مردم خواهند بود

فرمانده سپاه استان گلستان: نیروهای مسلح در زمان بازسازی مناطق سیل‌زده در کنار مردم خواهند بود

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: نیروهای مسلح از جمله سپاه پس از حل بحران سیل و بازگشت زندگی در مناطق سیل‌زده، در زمان نوسازی و بازسازی این مناطق نیز در کنار مردم خواهند بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: نیروهای مسلح از جمله سپاه پس از حل بحران سیل و بازگشت زندگی در مناطق سیل‌زده، در زمان نوسازی و بازسازی این مناطق نیز در کنار مردم خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، سردار حسین معروفی در همایش «روایت فتح آب» با قدردانی از تلا‌ش‌ همه دستگاه‌ها و نهادها در امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با همه توان و ظرفیت به‌صورت جهادی پای کار است.

وی با اشاره به زحمت‌های خالصانه مجموعه تلاش‌گران در امدادرسانی سیل اخیر، گفت: در میان دستگاه‌های غیرنظامی در حادثه سیل اخیر، جمعیت هلال احمر هم‌پای همیشگی قابل اعتماد و تا آخرین لحظه خادم و در کنار مردم و سایر خادمان بوده است.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از زمان شروع این حادثه تلخ در کنار مردم بود و هنوز هم همت جانانه آنان در مناطق سیل‌زده ادامه دارد

وی تصریح کرد: باید در این فرصت از زحمت‌ها و تلاش‌های خالصانه تلاشگران بی‌مدعای جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کنیم.

سردار معروفی گفت: گروه‌های جهادی و مردمی نیز در سیل اخیر فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند و وحدت عملی بین شیعه و سنی را به اثبات رساندند.

وی افزود: نیروهای مسلح از جمله سپاه پس از حل بحران سیل و بازگشت زندگی طبق روال عادی در مناطق سیل‌زده، در زمان بازسازی و نوسازی این مناطق نیز در کنار مردم بوده و خواهند بود.

  21 اردیبهشت 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62012
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام