مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان:
رسانه های گلستان برای ادامه بقاء نیازمند توجه بیشتری هستند

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: رسانه های استان برای ادامه بقاء نیازمند توجه بیشتری هستند و دستگاه های اجرائی باید برای برون رفت رسانه ها از مشکلات مالی چاره اندیشی کنند.
علی برزمینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران با بیان اینکه مدیران اجرائی استان، بخش زیادی از موفقیت های خود را مرهون حضور رسانه ها در ثبت اخبار دستگاه های اجرائی هستند، اظهار داشت: به رغم وجود رسانه های محلی در استان گلستان اما بسیاری از آن ها به دلیل وجود مشکلاتی از جمله کمبودوگرانی کاغذ، کاهش آگهی ها و حمایت کم رنگ مسئولان، یا تعطیل شده اند و یا به سختی مشغول ادامه فعالیت هستند.
وی افزود: همانطور که برای بسیاری از مشکلات استانی اتاق فکر و یا جلسات اضطراری گذاشته می شود، بهتر است برای برون رفت رسانه های استان جلسه ای مشورتی برای پیگیری و مشکلات مدیران مسئول و خبرنگاران از سوی اداره کل ارشاد اسلامی و با دعوت از همه مدیران ادرات کل استان برگزار شود، تا مدیران اجرائی از نزدیک با اصحاب رسانه و یا نمایند گان آنان به بحث و گفتگو بنشینند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اینکه، برخی افراد در فضای مجازی با ایجاد کانال های مختلف نه فقط  موجب رشد رسانه ها نمی شوند که باعث کم اعتمادی به این قشر می شوند، گفت: این افراد در قالب "فرد رسانه ای "فضای صداقت در اطلاع رسانی را زیر سوال می برند و با ضد و نقیض گویی هایی که به دور از اصل واقعیت است، شان دیگر رسانه ها را هم خدشه دار می کنند.  
وی ادامه داد: صداقت در اطلاع رسانی یکی از مهم ترین وظایف رسانه ها است که رسانه های نامدار و داری مجوز استان به خوبی به آن عمل کرده اند و انتظار می رود تا استاندار جدید گلستان هم اقداماتی در جهت حمایت و رشد آن ها انجام دهند.
برزمینی افزود: اگر چه شرایط بودجه ای و اقتصادی کمی سخت شده است اما هنوز هم می توان با ایجاد جلسات مشورتی و برنامه ریزی در جهت حمایت از رسانه های استانی و اشتغالزائی ،با ایجاد ساز و کارهای حمایتی از جمله رایزنی با بیمه  و بانک ها در جهت اعطای وام های کم بهره و مساعدت در رابطه با ضامنین و  مراعات در بازپرداخت وام های اخذ شده توسط خبرنگاران، زمینه ادامه فعالیت را برای اصحاب رسانه تسهیل کنند.

  3 مرداد 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62539
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام