مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان:
نیک اندیشان پای ثابت مدرسه سازی در گلستان هستند

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: نیک اندیشان پای ثابت مدرسه سازی در گلستان هستند و بدون حمایت آنان توسعه فضاهای آموزشی امکان پذیر نیست.

علی برزمینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران،با بیان اینکه مسئولان حوزه آموزشی باید در ارائه آمار کمبود فضاهای آموزشی با مردم و مسئولان همکاری کنند، اظهار کرد: هر اندازه این آمار شفاف تر به رسانه ها و مدیران اجرائی ارائه شود، بی شک حساسیت جامعه  و مدیران را نسبت به رفع این مشکل بیشتر خواهد کرد.
دکتربرزمینی افزود:  نیک اندیشان مدرسه ساز که طی سال های اخیر تلاش ها و خدمات زیادی در رابطه با تجهیز ، ساخت و یا تعمیر مدارس در استان داشته اند؛ از پایه های ثابت در بحش مدرسه سازی و رهایی دانش آموزان از مدارس کانکسی هستند که باید حمایت های بیشتری از آنان صورت گیرد.
وی با انتقاد از اینکه در برخی موارد بروکراسی های اداری دست و پای نیک اندیشان مدرسه سازرا می بندد، تصریح کرد: باید ساز و کاری فراهم شود تا این افراد بدون درگیر شدن با برخی مقررات دست وپاگیراداری بتوانند به راحتی در امر مدرسه سازی ورودپیدا کرده و دیگر نیک اندیشان نیز رغبت بیشتری برای امر خیر مدرسه سازی در استان پیدا کنند. برزمینی افزود: با توجه به اینکه گلستان دارای آمار چشمگیری در رابطه با کودکان بازمانده از تحصیل است،استفاده از توان خیران مدرسه ساز و توجه به اجرای خواسته های آنان در این امر مقدس را بسیار ضروری دانست.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان، همچنین اظهارداشت: بر اثر سیل امسال، مدارس زیادی در شهرهای سیل زده استان دچار تخریب شدند و تعدادی از نیک اندیشان مدرسه ساز با هزینه شخصی خود اعلام آمادگی کرده اند که در این مناطق مدرسه دخترانه و پسرانه بسازند، در نتیجه ضروری است تا دستگاه های اجرائی نیز همکاری و مساعدت لازم را با آنان داشته باشند.
به گفته وی کمبود مدارس در مناطق شهری و روستائی و دسترسی محدوددانش آموزان به مدرسه که نزدیک به محل سکونت آنان هم باشد یکی دیگر از مشکلات دانش آموزان و خانواده های آنان است که باید توجه ویژه ای به این مساله شود.

  14 مرداد 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62577
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام