استاندار گلستان در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور:
کارآفرینان روستایی باید از ظرفیت تسهیلات ارزان قیمت دولت استفاده کنند

استاندار گلستان با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت در حوزه اشتغال روستایی و عشایری تاکید کرد: کارآفرینان روستایی باید از این فرصت و ظرفیت نهایت بهره را ببرند و از آن استفاده کنند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، دکتر  هادی حق شناس ظهر امروز یکشنبه ۲۷ مرداد در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور، اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند، رفع موانع توسعه یافتگی روستاها باید دغدغه همه مدیران و دستگاه های اجرایی باشد.
وی با اشاره به ظرفیت های متعدد روستاهای استان در بخش های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... معرفی و شناساندن این ظرفیت ها به سایر نقاط کشور را ضروری دانست و گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی در معرفی ظرفیت های روستایی بسیار موثر است. 
گفتنی است، استاندار گلستان با حضور در محل برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور، ضمن بازدید از غرفه های استان گلستان، از غرفه های سایر استان ها نیز بازدید کرد.

  27 مرداد 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62635
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام