آغاز پروژه واقعیت مجازی سقا در گلستان

مسئول سازمان سراج استان گلستان از آغاز فعالیت پروژه هنری "واقعیت مجازی سقا" برای دومین بار در کشور به میزبانی استان گلستان خبر داد

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، سید پیام حسینی در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای این پروژه فرهنگی و نمایشی در استان گفت: پروژه واقعیت مجازی سقا برای دومین بار در کشور در شهر گرگان در حال اجراست.
وی افزود: اهدف از اجرای این پروژه در شهر گرگان، بازسازی سه بعدی شهادت حضرت اباالفضل (ع) می باشد که به همت جوانان ایران اسلامی این طرح خلق گردید.
مسئول سازمان سراج استان گلستان تصریح کرد: این طرح با استقبال پر شور عزادارن امام حسین(ع) در نخستین روز مواجه شد چه بسا قرارگرفتن در محیط سه بعدی از واقعه عاشورا، حسی فراموش نشدنی و بسیار تاثیر برانگیز را برای مخاطبان این فناوری به همراه دارد.
حسینی اظهار کرد: پروژه واقعیت مجازی سقا سفری به هزار و چهارصد سال پیش را فراهم می کند تا با استفاده از فناوری واقعیت مجـازی، قدم در نخلستان های اطراف فرات نهاده و شاهد ایثارگری حضرت عباس(ع) باشیم.
وی افزود: این پروژه فرهنگی از روز پنج شنبه 21 شهریور ماه به مدت 6 شب در پارک شهر گرگان راندازی شده است و مردم عزیز استان میتوانند همه روز از ساعت 18 الی 22 با حضور در این مکان واقعیت مجازی سقا به صورت رایگان تماشا کنند.

  22 شهریور 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62745
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام