مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
گلستانی ها حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان کتاب خریدند

عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از مردم فرهیخته ی استان گلستان به پاس حضور پر شور و شعور در نمایشگاه کتاب، گفت: گلستانی ها حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان کتاب خریدند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان در روز جمعه 29 آذر ماه به کار خود پایان داد و حدود 60 هزار گلستانی در مدت 6 روزه ی نمایشگاه از آن بازدید کردند.
وی ادامه داد: امسال حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در این نمایشگاه کتاب خریداری شد که نسبت به سال گذشته 500 میلیون تومان بیشتر کتاب در این نمایشگاه به فروش رفته است.
کشمیری  با بیان اینکه همچنین 800 میلیون تومان بن کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده بود، افزود: سه عیدانه کتاب و فروش فصلی نیز در استان گلستان در نظر گرفته شده که در این عیدانه کتاب خریداران از 20 درصد تخفیف بهرمند می شوند.
یادآوری می شود 500 ناشر در 260 غرفه در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان جضور داشتند و استان گلستان در سال گذشته جزو 5 استان برتر کشور  در انتخاب ناشرین معرفی شده است.

  1 دی 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63050
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام