استاندار گلستان در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح کرد:
پیشنهاد نامگذاری استان گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی اقوام

استاندار گلستان با اشاره به تنوع قومیتی موجود در استان گفت: 24 قومیت در این استان در نهایت آرامش در کنار هم زندگی می کنند و بر همین اساس، پیشنهاد شد که استان گلستان به عنوان "پایتخت فرهنگی اقوام" لقب بگیرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس، ظهر امروز یکشنبه 8 دی ماه در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 98، اظهار کرد: کلیت این موضوع در شورای استانی به تصویب رسید و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است جهت طی فرآیند قانونی برای ثبت ملی آن اقدام نماید.
وی با اشاره به اثرات مثبت نامگذاری ها و القاب گذاری ها، افزود: این نامگذاری ها، توجه مردم کشور و حتی کشورهای خارجی را به این استان معطوف کرده که این موضوع، رونق گردشگری، اشتغال و ... را به دنبال خواهد داشت.
نایب رییس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین از پیشنهاد نامگذاری یک روز به عنوان "روز گرگان" خبر داد و گفت: کلیت این طرح نیز در این شورا به تصویب رسید و مقرر شد انتخاب یک روز مشخص، مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گیرد. 
لازم به ذکر است، نود و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و چهارمین جلسه در سال 98، با حضور آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، برگزار شد. 

  8 دی 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63078
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام