رئیس حوزه هنری گلستان:
800 برنامه ویژه دهه فجر توسط حوزه هنری در گلستان برگزار می شود


رئیس حوزه هنری گلستان گفت: 800 برنامه ویژه دهه فجر در گلستان برگزار می شود.

 به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمود خواجه نژاد در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گفت: دهه فجر موقعیت خوبی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی است و زبان هنر برای این انتقال بهترین ابزار است.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر کارگروه هنری با 10 عضو تشکیل شده و به مناسبت ایام  دهه فجر800  برنامه برای اجرا در شهرهای استان طراحی شده است.

خواجه نژاد از برگزاری جشنواره فیلم و موسیقی فجر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره ها همزمان با تهران در گلستان برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: اجرای «شب خاطره مدافعان حرم»، شب شعر و عصر شعر متناسب با دهه فجر و سردار مقاومت، ساخت ۴۱ قسمت موشن گرافی در خصوص دستاوردهای نظام، ورکشاب تجسمی با موضوع دهه فجر، نمایشگاه عکس های انقلاب ۵۷ و ... از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام دهه فجر است.

خواجه نژاد با اشاره به تعمیرات سینما عصر جدید گفت: سینما عصر جدید در حال بازسازی است و در حال تبدیل شدن به سینمایی با 5 سالن و 700 صندلی است که با تکمیل آن به یکی از مجهزترین پردیس های سینمایی شمال کشور تبدیل می شود.

وی تصریح کرد: در حال برای این پروژه حاضر سه میلیارد تومان اعتبار جذب کرده ایم و 70 درصد پیشرفت داشته ایم.

  7 بهمن 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63166
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام