مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
مسجد پایگاه اصلی مسلمانان و محور فعالیت های دینی است

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد با اشاره به نامگذاری ۳۱ مرداد به‌عنوان روز جهانی مسجد، گفت: مسجد پایگاه اصلی مسلمانان و محور فعالیت های مذهبی، دینی، فرهنگی،سیاسی و اجتماعی است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مرکز صداوسیمای استان اظهار کرد: ۳۱ مرداد به‌عنوان روز جهانی مسجد نامگداری شده است.

وی ادامه داد: دلیل نامگداری روز مسجد این است که در این روز صهیونیست ها مسجدالاقصی پایگاه اصلی مسلمان فلسطین را به آتش کشیدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مسجد پایگاه اصلی مسلمانان و محور فعالیت های مذهبی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: برای مسلمانان مسجد یک پایگاه غیر قابل تغییر و غیرقابل خدشه است.

ولی نژاد اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما از مسجد آغاز شد و استمرار پیدا کرد و دفاع مقدس در مسجد ساماندهی و اعزام به جهبه انجام شد.

وی گفت: جامعه و مردم از مسجد به‌عنوان پایگاه اجتماعی در ترویج دین، احکام و رزمایش مواسات بهره مند می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: از مسجد دفاع و حمایت خواهیم کرد و هر کس که به مسجد هجوم ببرد با او خواهیم جنگید.

وی اعلام کرد: صهیونیستها بدانند که مسجدالاقصی و بیت المقدس محل امن مسلمانان فلسطین هست و این سرزمین به ابا و اجدادش بر می‌گردد.

حجت‌الاسلام ولی نژاد گفت: مسجد در طول تاریخ محل امن مسلمانان و مردم بود و امروز که جامعه درگیر کرونا است از مسجد برای مبارزه با این بیماری و معیشت مردم استفاده می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: مراسم عزاداری محرم با حفظ پروتکل های وزارت بهداشت و رعایت فاصله اجتماعی در مساجد استان برگزار خواهد شد.

  29 مرداد 1399
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63691
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام