برترین‌های موسیقی چهاردهمین جشنواره اقوام گلستان معرفی شدند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/11/20/13430195_961.jpg

برترین‌های بخش موسیقی جشنواره اقوام گلستان با رای مردمی انتخاب شدند.

به گزارش گلستان فردا، یاسر قندهاری، دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین اظهار کرد: با هدف رونق‌بخشی به جشنواره مجازی بین المللی فرهنگ اقوام و تبیین علایق و سلایق عمومی، اجرای تمامی گروه‌های فرهنگی هنری در معرض نظرسنجی مردمی قرارگرفت.

وی افزود: در چهار شب برگزاری زنده این برنامه‌ها بیش از ۸هزار پیامک نظرسنجی مردمی برای انتخاب بهترین گروه موسیقی و آیینی اقوام دریافت شد که بر اساس آن گروه فرهنگی هنری "چیکسای" از خراسان شمالی با ۱۳۳۳رای به مقام اول، گروه "گیل و اوخان" از استان گیلان با ۸۰۲رای به مقام دوم و گروه "نوای صحرای ترکمن" از گلستان با ۷۶۷رای به مقام سوم دست یافتند.

قندهاری گفت: هدیه گروه برتر نظرسنجی مردمی بهترین گروه موسیقی و آیینی اقوام جشنواره چهاردهم، مبلغ ۴۰میلیون ریال و گروه‌های دوم و سوم هر یک ۳۰میلیون ریال است که در روز‌های آتی به سرپرستان گروه اهداء خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین (نخستین جشنواره مجازی فرهنگ اقوام ایران زمین) از تاریخ ۹لغایت۱۲ بهمن ماه سال جاری به مدت ۴شب برای علاقمندان به حوزه گردشگری و صنایع‌دستی کشور به صورت مجازی برگزار شد.

  20 بهمن 1399
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63984
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام