معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:
رانندگان ناوگان سواری عمومی برای دریافت تسهیلات نوسازی شتاب کنند

 http://news.mrud.ir/download?f=2019/02/24/4/85777.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به ابلاغ اعتبارات استانی برای دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی ناوگان سواری عمومی استان، گفت: مالکین این خودروها که تحت پوشش شرکت های سواری رانی فعال در شهرهای گرگان و گنبد کاووس هستند، هرچه سریعتر برای دریافت این تسهیلات و تشکیل پرونده اقدام کنند.

"ایوب میرشاهی" روز چهارشنبه در نشست هماهنگی با مدیران شرکت های مسافربری عمومی استان جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی ناوگان گفت: با توجه به لزوم جذب اعتبارات استانی، مالکین ناوگان سواری عمومی تا مدل 86 برای ثبت نام و تشکیل پرونده و تحویل مدارک طی 48 ساعت آتی به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های گرگان و گنبد مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه اولویت پرداخت و معرفی به بانک با مالکینی است که سریعتر برای تشکیل پرونده اقدام کنند، افزود: در مرحله اول 30 سهمیه برای شهرستان گرگان و 20 سهمیه برای شهرستان گنبد در نظرگرفته شده و تمام تلاش این خواهد بود که  در این دو شهر به توازن پرداخت شود تا رضایتمندی نسبی بین رانندگان و شرکت ها بعمل آید.
میرشاهی، تعداد ناوگان سواری عمومی تا مدل 86 را در استان حدود 200 دستگاه اعلام کرد و گفت: با معرفی مالکین خودروهای سواری عمومی به بانک، تا 90 درصد قیمت خودروی جدید از طریق تسهیلات پرداخت می شود و تنها 10 درصد را متقاضی پرداخت می کند.
به گفته وی، این تسهیلات با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله و از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.

  19 تیر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62468
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام