مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان:
۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی در گلستان پرداخت می‌شود

Image result for ‫کشاورزی‬‎

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با سازمان جهاد کشاورزی برای حمایت از ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در این بخش گفت: ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی در استان پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))،حسین پهلوری ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان جهاد کشاورزی گلستان برای حمایت از ایجاد اشتغال اظهار کرد: این تفاهم‌نامه برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی استان به امضا رسیده است.

وی گفت: بر همین اساس 226 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی در استان پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بیان کرد: گلستان به علت شرایط آب و هوایی و دشت‌های حاصل‌خیز ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی دارد.  

وی افزود: این صندوق برای ایجاد اشتغال پایدار و تامین زنجیره غذایی و ارزآوری به واسطه صادرات محصولات کشاورزی از فعالیت‌های این بخش حمایت می‌کند.

پهلوری گفت: در این تفاهم‌نامه اعطای وام قرض‌الحسنه تلفیقی از محل منابع مشترک سازمان جهاد کشاورزی و صندوق به معرفی‌شدگان از طرف سازمان جهاد کشاورزی برای توسعه و ایجاد اشتغال در فعالیت‌های اشتغال‌زا واولویت‌های سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات به افرادی که دارای شرایط لازم طبق ضوابط و مقررات و دستورالعمل‌های جاری صندوق باشند، پرداخت می‌شود.

پهلوری گفت: طرح‌های بخش دام و طیور، زنبورعسل، شیلات و آبزیان، فعالیت‌های حوزه دامپزشکی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، اصلاح و بهسازی، تجهیز و توسعه کشت گلخانه‌ای، اصلاح و بهسازی و توسعه باغات، توسعه کشت گیاهان دارویی، پرورش قارچ، توسعه نهالستان‌ها و تولید بذور اصلاح شده، توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌های گیاهپزشکی، بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات برداشت و سایر فعالیت‌های حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و توسعه بازار محصولات کشاورزی در اولویت استفاده از این تسهیلات هستند.

  27 تیر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62512
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام