استاندار گلستان در ستاد تنظیم بازار استان:
قیمت مرغ در بازار نباید بیشتر از ١٢هزار تومان ٩٠٠ باشد

https://static1.mojnews.com/thumbnail/y3FX6Z8tuJkd/vCgP0qziqlu7mxZapfED8MA3XWPh5zCsbVyQygY-7xjSTLQyPg_0z60e3PpJ0b-omlZy5b4kpFjp1XkSIz4bCYFqRDmw-xVO7Af6gPK-WyKVs-catzl1PQ,,/%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C+%D8%AD%D9%82%E2%80%8C%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3.jpg

استاندار گلستان با بیان اینکه ۱۰ درصد تولید مرغ کشور در این استان انجام می شود، تصریح کرد: به منظور تنظیم بازار، مرغ تولیدی استان به اندازه نیاز مردم باید در همین استان عرضه شود و قیمت مرغ در بازار نباید بیشتر از ١٢هزار تومان ٩٠٠ باشد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، دکتر هادی حق شناس عصر یکشنبه ۲۰ مرداد در ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: قیمت اقلام اساسی و مایحتاج مردم در ستاد تنظیم بازار کشور تعیین می شود و همه باید از این الگو پیروی کنند.
وی افزود: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ عرضه شده، در صورت نیاز، مرغ بیشتری در بازار توزیع شود.
استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت نظارت دستگاه های نظارتی بر بازار، خاطرنشان کرد: تعزیرات باید با تخلفات به صورت جدی برخورد نماید زیرا نظارت تعزیرات منجر به کنترل قیمت می شود. 
دکتر حق شناس با اشاره به قیمت فروش مرغ زنده در مرغداری ها گفت: مرغ، محصول نهایی مرغداری است و برآیند نهاده های مختلف است و وقتی یک مرغداری از ارز یارانه ای استفاده می کند باید در قیمت عرضه نیز همسو با قیمت گذاری دولت عمل کند. 

  21 مرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62604
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام