610000 هکتار از مراتع استان گلستان بیمه می شود

جلسه هم اندیشی در خصوص بیمه مراتع با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، دکتر محتشمی، مدیر صندوق خدمات بیمه کشاورزی و هیات همراه پیرامون مسائل بیمه مراتع استان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محتشمی با بیان اینکه مشکلات صندوق بیمه کشاورزی در خصوص تامین اعتبارات لازم مرتفع گردیده است گفت: این صندوق آمادگی دارد به بهره متکی به مراتع به منظور جبران افت تولید علوفه مرتعی که بر اثر عوامل خطر نظیر مسائل تگرگ، خشکسالی حاصل می گردد، خدمات رسانی نماید.
وی افزود: مدت پوشش بیمه مراتع برای مرتع قشلاق از اول مهر تا 29 اسفند ماه و مراتع ییلاق از اول فروردین تا 31 شهریور می باشد
قزل سفلو اذعان داشت: با توجه به اینکه تا کنون 250000 هکتار از سطح مراتع در سنوات گذشته تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند پرداخت خسارت وارده به بیمه گزاران را به منظور ترغیب و ترویج دامداران در امر بیمه نمودن مراتع مورد استفاده خود از موضوعات با اهمیت بحث بیمه مراتع دانست.
وی در ادامه گفت: این اداره کل در نظر دارد با همکاری صندوق بیمه تعدادی از طرح های مرتعداری استان گلستان را در سطح حدود 610000 هکتار در سال جاری تحت پوشش بیمه قرار دهد.

  16 مهر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62825
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام