با مصوبه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان انجام شد:
اعلام نرخ جدید نان در گلستان/ اجرای نرخ جدید از شنبه 18 آبان

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2019/04/bread.jpg

با مصوبه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان، قیمت جدید انواع نان در استان گلستان تعیین شد و از شنبه 18 آبان قابل اجراست.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، پس از برگزاری جلسات کارشناسی و بررسی و آنالیز قیمت نان، نرخ نهایی پس از تایید استاندار گلستان به فرمانداران شهرستان های تابعه جهت اجرا، ابلاغ شد.
بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان قیمت انواع نان در استان گلستان به شرح ذیل تعیین شد:

*قیمت نان بربری دولتی بدون تغییر وزن با وزن چانه 475 گرم به قیمت 750 تومان و نان لواش با وزن چانه 170 گرم به قیمت 275 تومان به فروش می‌رسد.
*قیمت نان بربری آزادپز در دو نرخ با وزن‌های چانه متغیر خواهد بود، قیمت نان بربری در نانوایی‌های آزادپز بدون تغییر وزن چانه «650 گرم» به قیمت یک‌هزار و 500 تومان و نان بربری آزادپز با وزن چانه «450 گرم» به قیمت یک‌هزار تومان به فروش می‌رسد.
*نان لواش آزادپز با وزن خمیر 120 گرم به قیمت 300 تومان و قیمت نان سنگک با وزن نان 400 گرم به قیمت یک‌هزار و 500 تومان تعیین شده است.
*نان سنگک تک‌رو کنجدی به وزن خمیر 410 گرم به قیمت یک هزار و 750 تومان است و نان سنگک دو رو کنجدی به وزن خمیر 420 گرم به قیمت 2 هزار تومان است.
*قیمت نان تافتون با وزن چانه 275 گرم نیز 600 تومان تعیین شده است.
*قیمت نان یارانه‌ای با احتساب گندم هر کیلوگرم گندم 665 تومان و قیمت نان آزاد با احتساب گندم هر کیلوگرم 900 تومان تعیین شده است.


شهروندان در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت بیش از نرخ مصوب و یا کم‌فروشی؛ تخلفات را از طریق شماره ١٢٤ با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و فرمانداری شهرستان و اتحادیه صنف خبازان گزارش دهند.

  16 آبان 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62922
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام