مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :
عمل به مقررات و شیوه نامه های ابلاغی از وظایف اصلی سازمان نظام مهندسی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار داشت: عمل به مقررات و شیوه نامه های ابلاغی و دستورالعمل های در حوزه ابلاغی ساختمان ارسالی از وزارت خانه متبوع از وظایف اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان در دیدار با اعضای هیات رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل ضمن تبریک و آرزوی موفقیت گفت: باید بر طبق قانون و آیین نامه ها و بخش نامه ها عمل شود تا سلامت ساخت و سازهای در حال انجام حفظ و ارتقاء داده شود.
وی: سازمان نظام مهندسی را به عنوان یک عضو اصلی نظارتی در فرآیند ساخت و ساز عنوان و افزود بعنوان یک خانواده و با تشریک ساعی تلاش شود ساخت و ساز های مسکن ساماندهی شود.
در این جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان خواستار افزایش تعاملات بمنظور نتایج مثبت برای جامعه مهندسی استان و سازندگان مسکن گردید. 

  2 آذر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62952
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام