مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گلستان خبرداد:
فروش شماره های رند تلفن ثابت در استان گلستان آغاز شد

به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه مبارک فجر فروش شماره های رند در استان گلستان آغاز شد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، به گفته شعبان امیرخانلو مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گلستان تعداد محدودی از شماره تلفنهای ثابت رند با قیمت پایه و مناسب و استثنایی به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی گفت تعداد شماره های قابل واگذاری136 شماره بوده که در سطح مراکز شهرستانها انتخاب شده و آماده فروش و واگذاری میباشد .
 مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گلستان فروش شماره های رند را از طریق مزایده دانست و افزود: متقاضیان میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به پرتال مخابرات منطقه گلستان به آدرس www.tcgolestan.ir مراجعه نمایند و یا با شماره 3100 تماس بگیرند.
مهندس شعبان امیرخانلو در خصوص مزایای استفاده از شماره های رند ، خاص بودن شماره ها و برند شدن در بازار، ماندگاری شماره ها در ذهن مخاطبان و یادآوری آُسان را از ویژگیهای این شماره ها دانست و اضافه کرد : این شماره های رند تلفن ثابت ، برای تجار و بازاریان ، صاحبان مشاغل ، شرکتها و اصناف مختلف بسیار مناسب بوده و یاد آورشد هزینه مکالمه با شماره های رند همانند تلفن ثابت معمولی محاسبه خواهد شد.

  8 بهمن 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63173
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام