مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تاریخ و زمان مراجعه متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در استان اعلام گردید

http://media.shabestan.ir/Original/1398/08/02/IMG11565199.jpg

 مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از آغاز تکمیل مدارک مراجعه متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در استان گلستان شهرهای بالای 100 هزار نفر که شامل شهرهای گرگان و گنبد در استان گلستان می باشد خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : با توجه به ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان در آبان ماه سالجاری و غربالگری انجام شده آن دسته از متقاضیانی که از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی شده و واجد شرایط شده اند می توانند طبق جدول تهیه شده ذیل به آدرس های درج شده مراجعه و مدارک خود را تکمیل نمایند و آن دسته از متقاضیان که ثبت نام نموده و واجد شرایط نبود و پیامکی برای این عزیزان ارسال نشده است در صورت اعتراض می توانند از تاریخ 1 / 12/ 98 لغایت 10/ 12/98 با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرسwww. Tem. Mrud. Ir از چگونگی پیگیری کسب اطلاع کنند و در صورت رفع مسئله امکان تشکیل پرونده مجدد برای این افراد فراهم خواهد آمد و هیمنطور می توانند طبق جدول ذیل از تاریخ درج شده به آدرس های اعلام شده مراجعه نمایند.

 

 

  16 بهمن 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63192
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام