با افزايش دماي هوا؛
ركورد مصرف برق در گلستان شكسته شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : ركورد پيك مصرف برق روز گذشته باوجود اجراي همه برنامه هاي مديريت بار، دوباره شكست و از مرز ۱۲۰۶ مگاوات هم گذشت.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، علی اکبر نصیری گفت: این عبور از پیک برق استان علی رقم اجرای همه برنامه های مدیریت بار، مشکلاتی را برای شبکه های برق استان بوجود آورده است .

 

وی افزود: در صورتي كه مشتركان با بكار بستن راهكارهاي ساده و بي هزينه مديريت مصرفي، با صنعت برق همكاري كنند، مي توان شرايط پيش رو را مديريت و از آن با موفقيت عبور كرد.

 

نصیری خاطرنشان کرد: سال 98 نيز پيك مصرف برق درتاريخ 31 تيرماه به ثبت رسيد و با توجه به پيش بيني ها درخصوص گرمتر شدن هوا درهفته جاري، احتمال آنكه بيشترين ميزان مصرف برق در همين روزها دوباره به ثبت برسد، بسيار است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد : بر اساس تاکید استاندار ،تمام دستگاههای اجرایی در سطح استان موظف به خارج کردن لوازم سرمایشی از مدار برق ازساعت 12:30 تا پایان وقت اداری گردیدند که در مقابل با توجه به هماهنگی های صورت گرفته ، کلیه واحدهای صنعتی و کشاورزی هم ملزم به رعایت این اصول طی توافق های صورت گرفته شده گردید.

وی ادامه داد : براساس تقسیم بندی که بر اساس میزان سهمیه در نظر گرفته شده توسط شرکت توانیر در مصرف برق ، 6 شهرستان در استان در حالت قرمز ،3 شهرستان زرد و 5 شهر در حالت سبز قراردارند .

نصیری اضافه کرد : طرح ساعت به وقت شهرستان ، برنامه پیشنهادی بود که یرای مشترکین خانگی توسط دفتر روابط عمومی در نظر گرفته شده که اگر بر اساس این تقسیم بندی حرکت شود مطمنا بدون دغدغه و مشکل تابستان امسال نیز را عبور خواهیم داد.

 

  1 مرداد 1399
بخش : اقتصادی / جامعه
کد خبر: 63609
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام