مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:
واگذاری زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از واگذاری زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در قالب گروه ساخت و بصورت مجتمع های 3واحدی و یا بیشتر در شهرهای زیر 100 هزار نفر استان خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفت گو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل بیان داشت: حسب هماهنگی های انجام پذیرفته و عرصه های تحویلی به اداره کل بنیاد مسکن استان از سوی این اداره کل، متقاضیانی که تا کنون مراحل ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن خود در شهرهای زیر یکصد هزارنفر جمعیت استان را تکمیل نموده اند می توانندبا مراجعه به ادارت بنیاد مسکن شهرستان های استان جهت دریافت زمین بصورت گروه ساخت حداقل 3 نفره، زمین های خود را تحویل و با مراجعه به شهرداری و نظام مهندسی ساختمان و اخذ پروانه ساختمانی و تهیه طرح و نقشه مبادرت به ساخت مسکن نمایند.
این مقام مسئول افزود: زمین واگذاری به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و در قالب اجاره عرصه با حق بهره برداری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: متقاضیانی که ثبت نام کرده اند و تا کنون در راستای تکمیل مراحل ثبت نام نسبت به تشکیل پرونده خود اقدامی نکرده اند می توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir و آن دسته از متقاضیانی که نسبت به تشکیل پرونده خود اقدام نموده اند جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود می توانند با شماره تلفن 32248722 – 017 داخلی 114 و 115 تماس حاصل نموده و از آ خرین شرایط مطلع و اقدامات لازم را بعمل آورند .
محبوبی تصریح کرد: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن حسب تفاهمنامه های منعقده تخفیفات خدمات نظام مهندسی و پروانه ساختمانی حداقل ۵۰ درصد خواهد بود.

  23 شهریور 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63780
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام