افتتاح نخستین مرکز جوار کارگاهی در پگاه گلستان

با حضور «علی اوسط هاشمی»، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوارکارگاهی در شرکت پگاه استان گلستان به بهره برداری رسید.
 
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، «مهرنوش امجدی گلپایگانی»، مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان گلستان در این باره اظهار کرد: افتتاح هر مرکز آموزشی می تواند قدم مبارکی برای آینده جوانان کشور باشد.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان گلستان ادامه داد: 170 تن شیر در این مرکز به صورت میانگین دریافت می شود و با وجود کرونا و افزایش محدودیت ها، صادرات ما از 200 میلیون تومان به نزدیک به 10 میلیارد تومان رسیده است.
 
امجدی یادآور شد: نسبت به سال های گذشته تولیدات و صادرات شیر ما چند برابر افزایش یافته است و همچنین نسبت به سال گذشته نسبت به جذب نیرو انسانی نیز اقدام شده است و این مهم با توسعه فروش و افزایش دریافت شیر خام بوده است.
 
وی افزود: وجود مراکز آموزشی جوارکارگاهی به افزایش تکنولوژی کمک می کند و امیدواریم در ماه های آینده نخستین افرادی را که در این کارگاه آموزش دیدند مهارت نامه خود را دریافت کنند.

  5 مهر 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63826
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام