آزادی ۷۷ زندانی با پابند الکترونیک در گلستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از تحت نظر قرار گرفتن ۷۷ زندانی با پابند الکترونیک در استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: در حوزه آمار و انفورماتیک ۸۵ درصد از کل ابلاغیه‌های دادگستری گلستان و همچنین دادرسی ۷۰ درصد از زندانیان امسال، الکترونیکی انجام شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان افزود: ۷۷ نفر از محکومان کیفری هم امسال با استفاده از پابند الکترونیکی آزاد و خارج از زندان تحت نظر قرار گرفتند.

قاسمی وناجمی از اجرای طرح کاداستر در بیش از یک میلیون هکتار از اراضی منابع طبیعی گلستان خبر داد و گفت: در سال ۹۹ حدود ۹۷ هکتار از جنگل‌ها و ۵۸ هکتار از سواحل خلع ید شد و ۲۲ هکتار از زمین‌های کشاورزی و باغی استان که تغییر کابری شده بودند دوباره به وضع سابق بازگردانده شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان همچنین از کاهش ورودی پرونده‌های قضایی خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار هزار و ۷۴۷ فقره کاهش ورودی داشتیم.

او افزود: از ابتدای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری گلستان ۳۷ واحد تولیدی فعال و هزار و ۱۸۶ کارگر به محل کار برگشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: در این مدت همچنین مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرا‌ها ۸ روز، دادگاه‌های حقوقی و خانواده ۱۱ روز و در واحد‌های اجرای احکام ۱۳ روز کمتر شد.

  24 اسفند 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64113
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام