سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان:
انتظار چنین بازی ضعیفی از شهرداری گرگان نداشتیم

انتظار چنین بازی ضعیفی از شهرداری گرگان نداشتیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان بدون حضور هوادارانش نتوانست خوب عمل کند و انتظار چنین بازی ضعیفی را هم از گرگان نداشتیم و فکر می‌کردیم بازی خیلی سخت‌تر برای ما باشد.

حماد سامری پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین رقابت مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز برای ما خیلی خوب بود و با حمایت پرشور تماشاگرانمان از فشار دو بازی گذشته خارج شدیم و موفق شدیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: گرگان درصد زیادی از موفقیتش را مدیون تماشاگران خونگرمش است و امروز بدون حمایت آنها مقداری عملکردشان پایین‌تر از باقی بازی‌ها بود هرچند این سطح از بازی برای ما هم غیر قابل انتظار بود و ما انتظار بازی خیلی سخت‌تری را داشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: خدا را شاکرم که توانستیم نتیجه این بازی را به نفع خودمان ثبت کنیم و استراتژی‌هایی را داخل بازی داشتیم که بتوانیم بازی امروز و بازی فردا را به نفع خودمان داشته باشیم و بخاطر همین مجبور بودیم دقایقی از بازی را رها کنیم تا توان بازی پرانرژی برای فردا را هم داشته باشیم.

سامری درباره کوبل داوری بازی امروز تصریح کرد: بازی دوم فینال داوران بدی نبودند اما کوبلی بود که باهم هماهنگی نداشتند و کمی بازی را دچار مشکل کرد و آن بازی رنگ خودش را از دست داد و در این بازی مشکلی وجود نداشت.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از بازی فردا تاکید کرد: برای تیم گرگان احترام زیادی قائلم و هیچکدام از بازی‌های ما و گرگان قابل پیش‌بینی نیست و با نتیجه‌ای که ما امروز بدست آوردیم فشار روی ما خیلی بیشتر و انتظارات از ما خیلی بیشتر است و گرگان چیزی برای از دست دادن ندارد و کار را برای ما خیلی سخت‌تر می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان که در صورت قهرمانی آیا فصل آینده نیز با تیم نفت آبادان ادامه همکاری خواهید داد یا خیر گفت: هنوز قهرمان نشدیم و به فکر بازی فردا با شهرداری گرگان هستیم.

  11 اردیبهشت 1398
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 61929
مرجع: فارس
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام