لیگ برتر بسکتبال؛
پیروزی تیم شهرداری گرگان برابر شهرداری قزوین

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/11/07/4/156743800.jpg

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته هشتم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه میهمان خود تیم شورا و شهرداری قزوین را با شکست ۸۴ بر ۵۸ بدرقه کرد و با کسب هفتمین پیروزی به شکست‌ناپذیری خود در لیگ امسال ادامه داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، در این بازی که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان و در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری گرگان هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج (۱۷ - ۲۵)، (۱۲ - ۱۶)، (۱۵ - ۲۴) و (۱۴ - ۱۹) پیروز شد و ۲ امتیاز این دیدار را کسب کند.

مهران شاهین طبع سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه نوید رضایی‌فر، علیار نجفی، پری پتی، امیر صدیقی و روزبه ارغوان وارد میدان کرد.

درسوی دیگر میدان نیز امیر حمیدی سرمربی تیم شهرداری قزوین وحید اسلامی، محمد حیدری، امیر طاهرخانی، حسن رضایی و سامان طاهرپور را بعنوان بازیکنان ترکیب اولیه وارد میدان کرد.

گرگانی‌ها در هفته نهم لیگ برتر دوشنبه ۱۱ آذر در دیداری حساس میهمان تیم مهرام تهران هستند.

شهرداری گرگان تا هفته هشتم این رقابتها هفت برد در کارنامه دارد و با ۱۴ امتیاز و یک‌ بازی کمتر نسبت به پتروشیمی بندرامام در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

بازی شهرداری گرگان در مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم این رقابت ها برگزار نشده بود.

رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در دور مقدماتی با حضور ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

تیم‌ شهرداری گرگان در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر بعد از تیم پالایش نفت آبادان به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود.

  7 آذر 1398
بخش : ورزشی / توپ و تور
کد خبر: 62976
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام