سراشیبی منحنی ابتلا به کرونا در گلستان / مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/1/13/11640835_753.jpg

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:روند ابتلا به ویروس کرونا در گلستان در مقایسه با دو هفته اول اسفند رو به کاهش است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر عارف نیا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: روند ابتلا این بیماری درمقایسه با روز‌های اوج این بیماری کاهشی شده، اما کرونا همواره در کمین است و باید مراقب بود.

 

دکتر عارف نیا افزود: میزان ابتلا به این بیماری در گلستان در مقایسه با دو هفته اول اسفند که اوج ابتلا به این بیماری در گلستان بود ۶۰ درصد کمتر شده است.

 

او گفت: این بیماری در حال کنترل شدن است و اگر این شرایط یعنی همکاری مردم ادمه پیدا کند امیدواریم زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: قطعا یکی از دلایل اصلی کاهش ابتلا به این بیماری، همکاری مردم است و توقع ما این است که مردم گلستان نکات بهدشتی مربوط به این بیماری را مراعات کنند تا آمار‌ها همچنان کاهشی باشد.

 

دکتر عارف نیا گفت:میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری هم در مقایسه با دو هفته اول اسفند ۳۰ درصد کاهش یافته است.

 

او از همه افرادی که نشانه‌های اولیه ابتلا به این بیماری را دارند خواست خود را قرنطینه کنند و در اجتماعات حاضر نشوند.

  13 فروردین 1399
بخش : سلامت
کد خبر: 63352
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام