مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد:
راه اندازی اپلیکیشن 118 و دسترسی آسان به تلفن مشاغل استان

همه ما در صورت نیاز به شماره تلفن اداره ای یا دوستان و آشنایان با 118 تماس می گیریم، اما اپلیکیشن  118مخابرات منطقه گلستان این کار را آسان کرده است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس غلامعلی شهمرادی ضمن اعلام این مطلب درخصوص مزایای استفاده از اپلیکیشن 118 افزود: آسایش خاطر و سرعت عمل در ارائه خدمات به مشتریان برایمان اولویت دارد و خدمات با کیفیت را برای رفاه حال مشتریان در نظر میگیریم .
وی گفت : درهمین راستا دو اپلیکیشن 118 و سیمبان توسط کارشناسان مخابرات منطقه گلستان طراحی وتولید شده است که به مشتریان کمک می کند به آسانی به خدمات موردنیاز دسترسی داشته باشند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به  اپلیکیشن 118 مخابرات منطقه گلستان گفت: این برنامه کمک میکند به جای تماس با مرکز اطلاعات 118 بتوانیم به شماره مد نظر خود دسترسی پیدا کنیم .
وی افزود: اولین گام در استفاده از این اپلیکیشن ، بارگذاری آن از پرتال مخابرات منطقه گلستان به آدرس www.tcgolestan.ir خواهد بود که میتوان بر روی تلفن های همراه اندروید نصب و از آن به آسانی بهره برد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان از مزایای این برنامه را دسترسی به اطلاعات تلفن مشاغل دانست و گفت : در این نرم افزار اطلاعات تلفن های استان در سه بخش حقیقی و حقوقی و مشاغل در دسترس می باشد.
مهندس غلامعلی شهمرادی همچنین از بهره برداری اپلیکیشن سیمبان خبر داد و افزود: اپلیکیشن سیمبان جهت تسریع در رفع خرابی ها تلفن ثابت در اختیار همکاران مخابراتی قرار گرفته است که با این روش علاوه بر
افزایش سرعت و عملکرد در رفع خرابی،  مصرف کاغذ نیزکاهش می یابد.
وی گفت قراراست در مراحل بعدی عملیات های دایری و تغییر مکان و رانژه ADSL کافوهای نوری نیزدر این نرم افزار گنجانده شود.

  10 دی 1398
بخش : اخبار داغ / جامعه
کد خبر: 63085
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام