درخواست بانک ها برای سود بیشتر در 20 پرونده رد شد

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با رای قضات گلستانی دادخواست دریافت سود و جریمه نامتعارف از واحد های تولیدی در 20 پرونده رد شد.

به گزارش گلستان فردا، هادی هاشمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اجرای بخشنامه رئیس قوه قضائیه، دادگاه های استان دادخواست بانک ها در این 20 پرونده برای دریافت سود اضافی و جریمه مازاد را برخلاف مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تشخیص دادند.

وی افزود: با صدور این آراء که همه قطعی است ، واحد های تولیدی سود مازاد و جریمه را پرداخت نمی کنند.

هاشمیان ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی واحد های تولیدی که در مواردی منجر به تعطیلی و توقف تولید در استان شده است دریافت سود های بانکی و جریمه های نانمتعارف است که تولید کنندگان را تا مرز ورشکستگی می برد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ترخ بالای سود تسهیلات بانکی، سرمایه گذاری و توسعه واحد های تولیدی در استان را با مشکل مواجه می کند که این امر با شعار امسال که هموار کردن مسر تولید است منافات دارد.

به گفته وی سال گذشته مشکلات 303 واخد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان بررسی و برای رفع آن تلاش شد.

  26 فروردین 1400
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 64256
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام