دستور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی برای رسیدگی به حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر سیل شمال کشور

دستور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی برای رسیدگی به حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر سیل شمال کشور

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی و پیگیری جبران خسارت حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی با تبریک سال نو و ابراز تأسف از حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کمک به دستگاه‌های مسئول در امر یاری‌رسانی به هموطنان عزیز از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در بخش‌های مختلف بنیاد در این زمینه استفاده می‌نماید.
معاون رییس جمهور ضمن صدور دستور رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان شاهد و ایثارگر افزود: متأسفانه حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران موجب آسیب به تعداد زیادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ساکن این مناطق شده است که باید رسیدگی به این موضوع در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع  و ادارات کل بنیاد در استان‌های مربوطه قرار گیرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تشکیل ستاد رسیدگی به سیل زدگان شاهد و ایثارگر  و تمهیدات اندیشیده شده در مورد حادثه دیدگان جامعه ایثارگری ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، عزیزان ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های عمر و حادثه و حوادث غیرمترقبه قرار دارند و لذا در شرایط فعلی می‌توانند از مزایای این بیمه‌ها استفاده کنند.
وی با اشاره به صدمه دیدن منازل عزیزان شاهد و ایثارگر اضافه کرد: منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بیمه قرار دارد و جبران خسارات وارده به این عزیزان توسط بنیاد پیگیری می‌شود.

  3 فروردین 1398
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 61410
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام