تشکیل ستاد رسیدگی به سیل‌زدگان شاهد و ایثارگر/جبران خسارت منازل ایثارگران تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال

تشکیل ستاد رسیدگی به سیل‌زدگان شاهد و ایثارگر/جبران خسارت منازل ایثارگران تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل ستاد رسیدگی و پیگیری جبران خسارت حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران خبر داد.

سید منصور میرمرادی با اشاره به دستور رییس بنیاد برای رسیدگی به حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران گفت: پس از تشکیل ستاد رسیدگی به حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مقرر شده است تا ساعاتی دیگر و پس از بررسی‌های میدانی آمار اولیه خسارت دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده به ستاد مذکور ارائه شده و اقدامات لازم برای رسیدگی به این عزیزان ادامه یابد.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جبران خسارت‌های وارده به ایثارگران اندیشیده شده است گفت: عزیزان ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های حوادث غیرمترقبه قرار دارند و خسارات وارده به این عزیزان پس از ارزیابی توسط شرکت بیمه‌گر تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال قابل پرداخت خواهد بود و بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت خسارات وارده را پیگیری خواهد کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ادامه داد: از ساعات اولیه بروز حادثه در استان‌های مازندران و گلستان مدیران کل بنیاد در این استان‌ها در منطقه حضور داشته و به صورت مستمر در حال دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این مناطق هستند ضمن اینکه ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق سیل‌زده نیز مشغول خدمات رسانی به عزیزان شاهد و ایثارگر آسیب‌دیده هستند و امیدواریم در کوتاه‌ترین مدت، مشکلات پیش آمده برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم هموطنان عزیز در این مناطق مرتفع شود.

  3 فروردین 1398
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 61411
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام