مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:
شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بابیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است اظهار داشت؛ شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان قدرت الله ثنایی و محمدرضا عباسی اظهار کرد: والدین شهدا با اهداء عزیزانشان برای دفاع از ایران اسلامی بزرگ‌ترین ایثار را انجام دادند و دیدار و رسیدگی به مشکلات این قشر معزز کمترین کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند.
وی پاسداشت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید برای تکریم خانواده‌های آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
مدیرکل بنیاد در این دیدارها با تجلیل از استقامت و ایثار خانواده‌های شهدا و جانبازان، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون جان‌فشانی شهدا دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا باتربیت فرزندانی صالح روح پدران و همسران شهید خود را شاد کردند و این فرزندان را ادامه‌دهنده راه شهدای خود نمودند.
وی خانواده‌های شهدا را اسوه ایثار و موجب عزت و اقتدار نظام خواند و بیان داشت: حفظ و ترویج آموزه‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است.
وزیری با تأکید بر حفظ ارزش‌هاي ايثار و شهادت در جامعه اسلامی بيان كرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان در اجرای فرامين الهی در جامعه اسلامی پيشگام هستند.
شهید قدرت الله ثنایی فرزند اسدالله در 20 شهریورماه 1344 در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود و در تاریخ 16 شهریور 1362 در منطقه هویزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید محمدرضا عباسی فرزند حسن در 23 خردادماه 1339 در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود و در تاریخ 10 شهریور 1365 در عملیات کربلای 2 و منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

  13 آبان 1398
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 62917
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام