به ریاست وزیر کشور و با حضور استاندار گلستان برگزار شد؛
سند توسعه ۳۱ شهرستان کمترتوسعه یافته کشور رونمایی شد

گرگان- نشست هماهنگی عملیات اجرایی اسناد توسعه۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور به ریاست وزیر کشور و با حضور استاندار گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، وزیر کشور در این نشست بات بیان اینکه الگوی توسعه شهرستان هم شامل شهرها و هم شامل روستاها می شود، اظهار کرد: در این مدل همه اختیارات دستگاه‌ها به فرماندار منتقل می شود و یک دستگاه معین نیز برای هر شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

رحمانی فضلی افزود: همزمان با این موضوع یک نگاه منطقه ای را در برنامه ریزی های کلان پیگیری می‌کنیم که امروز جلسه دیگری نیز در این راستا داشتیم و بنا بر این است که چند استان به عنوان یک منطقه تعریف شوند تا توسعه منطقه‌ای در استان های مختلف با هم افزایی، هماهنگی و همکاری صورت گیرد و بتوانیم توسعه یکپارچه ای را در این مناطق داشته باشیم یعنی هم در سطح منطقه ای و هم در سطح محلی این کار الگوسازی شود.

فرماندار گمیشان نیز که در این نشست حضور داشت، در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهرستان گمیشان به عنوان یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته انتخاب شده، گفت: کتابچه توسعه شهرستان گمیشان تدوین شده و بر اساس این سند برنامه های راهبردی و توسعه ای اجرا می شود.
امیر شیر توماج افزود: تعییین شاخصه های توسعه، توانمند سازی نیروی انسانی، ایجاد اشتغال و اجرایی کردن پروژه مهم و ماندگار عمرانی و زیرساختی در راستای این کتابچه انجام می گردد.
وی ادامه داد: همه دستگاه ها بر اساس این برنامه مکلف به اجرایی طرح ها و پروژه های خود در راستای اسناد توسعه 31شهرستان کمتر توسعه یافته هستند.
فرماندار گمیشان در پایان گفت: اجرای پروژه بزرگ زهکشی اراضی، راه اندازی ناحیه تخصصی شیلات و تصویب احداث بیمارستان در شهرستان یکی از اقدامات مهم انجام شده حول این برنامه مهم در گمیشان هستند.
گفتنی است این نشست در محل وزارت کشور با حضور استانداران سراسر کشور و فرمانداران ۳۱ شهرستان در وزارت کشور برگزار شد.

 

  15 اسفند 1397
بخش : خبرها / گمیشان / دولت
کد خبر: 61258
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام