نماینده مردم گرگان در مجلس:
اعتبار لازم برای ساخت سالن ۶ هزار نفری گرگان تامین می‌شود

نماینده مردم گرگان در مجلس: اعتبار لازم برای ساخت سالن 6 هزار نفری گرگان تامین می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده پیگیر بودجه تکمیل سالن ۶ هزار نفری بسکتبال گرگان خواهم بود و تلاش خواهیم کرد اعتبارات لازم برای تکمیل آن جذب شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ نبی هزار جریبی عصر امروز در حاشیه بازی مرحله نیمه نهایی بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدر تهران اظهار داشت: این سالن بسیار کوچک است و در سفر رئیس جمهور به استان گلستان قول سالن 6 هزار نفری داده شده که در برنامه پیگیری خود قرار داده‌ام.

وی تاکید کرد: در بازی امروز تماشاگران زیادی به علت کوچک بودن سالن نتوانستند بازی را از نزدیک تماشا کنند و مجبور به بازگشت به خانه شدند و من از آنها شرمنده شدم.

هزار جریبی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان ساخت سالن 6 هزار نفری مصوب شد که این سالن نیاز به بودجه دارد که با توجه به مشکلات سیل این بودجه را دنبال می‌کنم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشحالم که مردم گرگان امروز از آسیایی شدن تیم شهرشان شاد شدند و با این سالن جدید امیدوارم این شادی دوچندان شود و روز دوشنبه در جلسه مجلس پیگیر اعتبارات سیل و تکمیل این سالن ورزشی خواهم شد.

وی اظهار کرد: گرگان مهد بکستبال ایران است و باید حمایت‌های لازم از این رشته برای کسب موفقیت‌های بیشتر انجام شود.

  30 فروردین 1398
بخش : خبرها / مجلس / ورزشی
کد خبر: 61795
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام