نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان:
امریکا با اقدامات خود قصد جدایی مردم از نظام را دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/20/9886905_432.jpg

امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: آمریکا با بدعهدی و فشار اقتصادی قصد تضعیف روحیه مردم و جدایی آن‌ها از نظام را دارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) آیت الله نور مفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان در نماز وحدت آفرین جمعه گفت: بدعهدی آمریکا در عهدنامه بین المللی برجام، که همه دنیا نسبت این موضوع آگاهی داشتند، سعی دارد تا مردم این کشور را با فکار و سلیقه خود کنترل کند.

آیت الله نور مفیدی افزود:ما عملا به برجام متعهد بودیم و همه به این موضوع اعتراف کردند و ایران هیچ کوتاهی نکرده است.

وی ادامه داد: کشور‌های دیگر هم باید تکلیف خود را مشخص کنند و اینکه بایدبه تعهدات خود پایبند باشند.

وی گفت: در هفته گذشته ریاست محترم جمهور به همراه شورای امنیت ملی رسما اعلام کردند که دیگر در مقابل بد عهدی کشور آمریکا صبر نمی‌کنند و ما هم به تعهداتی مانند تولید بیش از ۳۰۰ کیلو گرم غنی سازی اورانیوم و آب سنگین تا ۱۳۰ تن ادامه خواهیم داد.

آیت الله نور مفیدی افزود: همچنین دولتمردان اعلام کردند که به غنی سازی بیش از ۳درصد را آغاز می‌کنند.

امام جمعه گرگان گفت: سیاست و اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی کشورمان تدبیری هوشمندانه و تاثیر گذار است وسیاست جدید ایران سکوت مرموز و انفعال طرف‌های متعهد در برجام را شکست و آنهارا به تکاپو واداشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: اروپا بعد از خروج وقیحانه و ناعادلانه امریکا از برجام اروپا دائم در زمین امریکا بازی میکند حالا با برخورد قاطع دیپلماسی بازدارنده کشورمان ان‌ها را به هراس واداشته است.

وی افزود: ملت ایران از این بازیهاخسته شده و برای دفاع از حقوقش بیکار نخواهد نشست.

وی گفت: تمام اقدامات و بدعهدی آمریکا براین مبناست تا مردم ایران را تسلیم کند، جوانان را ناامید و تلاش نظام را بی فایده اعلام کند.

وی گفت: شایع پراکنی و دامن زدن به شرایط اقتصادی و ایجاد بازار‌های کاذب مردم را تحریک و به شورش وا دارند.

آیت الله نور مفیدی ارزش‌های دینی را خط قرمز ملت خواند و افزود:بعضی‌ها در ملا عام روزه خواری می‌کنندکه این عمل شکستن حریم اسلامی است.

  20 اردیبهشت 1398
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 62007
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام