نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان؛
قوه قضاییه باید معتمد مردم باشد/افزایش قیمت ها حساب و کتاب ندارد

تصویر مرتبط

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: قوه قضاییه مسئولیت بسیار مهمی دارد و آن احقاق حق است و باید معتمد مردم باشد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز در نماز وحدت بخش جمعه در گرگان گفت: مردم باید مطمئن باشند که حق شان ضایع نمی‌شود و قوه قضاییه مرجعی است که از طریق آن بدون هراس بتوانند حق خود را بگیرند.
 
وی ادامه داد: اهمیت کار قوه قضاییه، احقاق حق، ابطال باطل و مبارزه با مفاسد بخشی از وظایف آن است.

آیت الله نورمفیدی افزود: امروز شاید مهمترین وظیفه‌ای را که در این مقطع زمانی به عهده دارد مبارزه با مفاسد داخلی است چرا که دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا ما را با تحریم‌های اقتصادی از پای درآورد و عده‌ای هم در این میان به دنبال سودجویی هستند.

وی گفت: این افراد آب در آسیاب دشمن می‌ریزند که باید با آن‌ها برخورد شود.

نماینده، ولی فقیه در گلستان افزود: مجلس و دولت نیز در این راستا مسئولیت دارند، اما دستگاهی که بتواند جلوی مفسدان اقتصادی را بگیرد قوه قضاییه است چرا که روز به روز برخی قیمت ها‌ی اجناس بالاتر می‌رود و برخی از اقشارجامعه با تمام وجود آن‌ها را حس می‌کنند.

وی همچنین با اشاره با اینکه در حادثه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ جمع کثیری از مسئولین کشور از جمله دکتر بهشتی به شهادت رسیدند افزود:بهشتی شخصیت بزرگی بود و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)، مظلومیت این شهید بزرگوار و جای خالی آن محسوس است.

آیت الله نورمفیدی همچنین در ادامه خطبه خود با اشاره به اینکه سران دشمن در بحرین نشستی داشتند گفت: آن‌ها با وعده‌های مانند ایجاد اشتغال برای مردم فلسطین  زمینه را برای معامله قرن آماده می‌کنند تا ملت فلسطین را به طور کلی از بین ببرند.

وی افزود: دشمن با این کار خود می‌خواهد همه فلسطینی‌هایی که در سراسر دنیا پخش و آواره شدند دیگر حق برگشت نداشته باشند.

نماینده، ولی فقیه گفت: فلسطینی‌ها در این نشست شرکت نکردند و یقینا این برنامه دشمن نیز به نتیجه نخواهد رسید و توطئه آن‌ها مانند جنینی است که مرده به دنیا می‌آید.

  7 تیر 1398
بخش : خبرها / گرگان / داخلی
کد خبر: 62394
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام