فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:
۶۳۳ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می شود

فرمانده سپاه گلستان گفت:۶۳۳ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، سردار حسین معروفی ظهر پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ انقلاب ما همان فرهنگ عاشوراست و با تبیین از فرهنگ حسین بن علی (ع) و با اسلام سیاسی و انقلابی سیدالشهدا فرهنگی در وجودش نهادینه کرده است این فرهنگ، فرهنگ مقاومت بوده طعنی جبهه حق نباید تسلیم زور شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی هم با تاسی از  فرهنگ عاشورایی  انقلاب شد و در جای جای انقلاب ما فرهنگ عاشورایی دیده می شود، اینکه امروز دشمنان در مقابل ما ائتلاف کند مربوط به امروز نیست بلکه در اول هشت سال جنگ و دفاع مقدس ما سخت ترین ائتلاف بین المللی در مقابل ما شکل گرفت، زمانی که انقلاب ما نوپا و سپاه ما جدید التاسیس بود.

سردار معروفی ادامه داد: در آن زمان جلوی قراردادهای نظامی ما را در کشور های دیگر می گرفتند  و قادر به ارائه آن ها نبودیم اما در آن زمان شکست نخوردیم چون با فرهنگ عاشورا حرکت می کردیم، ما با اعتقاد به یک آرمان حرکت کردیم چون سنت الهی را باور داشتیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد:  امروز به فضل الهی و مدیریت امام راحل و حضرت آقا و هوشمندی بزرگ ملت نجیب ایران اسلامی و اقوام و مذاهب، پیشرفت های بزرگ ملی و دفاعی به دست آوردیم، امروز هم موشک هوشمند داریم هم نیروهایمان هوشمند است که پهپاد فوق پیشرفته را نابود کرد.

وی تصریح کرد:  این قدرت منطقه ای و نفوذ منطقه ای در جهان اسلام، تاثیرگذاری در منطقه و اینکه آمریکایی ها تلاش می کنند مذاکره ای با ما داشته باشند نشان دهنده بزرگی ما در منطقه و نشانه حقارت آن هاست.

وی ادامه داد: این همان فرهنگ مقاومت است که در تمام هشت سال تکرار کردیم و مشق کردیم، زمانی که در نقشه های هوایی عملیات را می دیدیم سیستم رزم دشمن را می دیدیم اگر می خواستیم به لباس رزم دشمن نگاه کنیم هیچ وقت ملاکی برای پیشرفت نبود و نتیجه اش بازدارندگی ملت ایران بود. نتیجه آن دوران این است که امروز می خواهند فکری برای حمله به ایران کنند به یاد هشت سال دفاع مقدس می افتندو عقب نشینی می کنند.

سردار معروفی ادامه داد: امام راحل گفت ما در جنگ انقلاب را صادر کردیم و همه دنیا فهمید مقاومت چیست، این انقلاب حق است ما بن بست در جبهه حق نمی بینیم چون بن بست در فرهنگ مؤمنین وجود ندارد اگر وجود داشت 72 نفر مقابل سی هزار نفر ایستادگی نمی کردند.

وی گفت: امسال به فضل الهی به مناسبت هفته دفاع مقدس ۶۳۳ برنامه داریم که از این تعداد  50 برنامه شاخص بوده است.

  28 شهریور 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 62768
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام