حذف توزیع شیر در مدارس ابتدایی استان گلستان!!! / کم رنگ شدن نظارت آموزش و پرورش در حوزه سلامت دانش آموزان

http://kelas20.ir/images/95/10/2/13/shiremadares_2.JPG

چرا آموزش و پرورش گلستان برای سلامت دانش آموزان بودجه ای تخصیص نمی دهد و سلامت آن ها را به خطر می اندازد؟!

به گزارش گلستان فردا (گلستان فردای ایران)، طی دو سال اخیر در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی در مدارس استان گلستان توزیع شیر مشاهده نمی شود که این موضوع نگران کننده می تواند در حوزه سلامت آن ها بسیار تاثیر گذار باشد.

نظارت ضعیف آموزش و پرورش استان گلستان در بوفه های مدارس!!

بوفه هایی که در مدارس فعالیت دارند در فروش خوراکی هایی که برای سلامت دانش آموزان بسیار مضر است مهارت خاصی دارند و این موضوع نگران کننده را چرا آموزش و پرورش گلستان ورود نمی کند؟!

بوفه های مدارس در فروش خوراکی های مضر که استقبال دانش آموزان را به همراه دارد سوء استفاده میکنند و این موضوع نگران کننده سلامت دانش آموزان در مدارس را به خطر می اندازد.

این که چرا آموزش و پرورش گلستان در حوزه سلامت دانش آموزان و توزیع شیر در مدارس بودجه ای اختصاص نمی دهد را می توان به نظارت ضعیف آن ها در این حوزه ارتباط داد.

لازم به ذکر است که این مجموعه خبری برای رسیدگی به موضوعات در حوزه سلامت دانش آموزان با روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان تماس گرفت که متاسفانه پاسخگو نبودند!!

  10 مهر 1398
بخش : خبرها / سلامت
کد خبر: 62804
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام