استاندار گلستان در همایش زنان کارآفرین استان؛
برای توسعه استان باید بسترهای کار بانوان فراهم شود

استاندار گلستان با بیان نقش بانوان به عنوان نیمی از جامعه در اقتصاد ، اظهار کرد: برای توسعه استان و کشور باید بسترهای کار بانوان فراهم شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس پیش از ظهر امروز یکشنبه 16 مهر در همایش زنان کارآفرین با حضور دکتر نظری پور کیایی مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، تصریح کرد: در ایران برای تامین هر 7 نفر، 3 نفر کار می کنند در حالیکه این آمار در کشورهای توسعه یافته به گونه ای است که برای تامین هر یک نفر، 2 نفر کار می کنند و این نشان می دهد که برای دستیابی به رفاه باید بیش از پیش کار کنیم.

وی افزود: باید از ظرفیت های خالی در استان استفاده کنیم و با توجه به رتبه بالای استان در تولید محصولات کشاورزی نسبت به رونق صنایع تبدیلی توجه ویژه ای داشته باشیم و محصولات استان را همراه با ارزش افزوده به استان های دیگر و خارج از کشور صادر کنیم تا زمینه اشتغال در جامعه را فراهم نماییم.

استاندار گلستان یادآور شد: در مسیر اشتغال و توسعه باید از تمامی افرادی که دارای ایده و سرمایه هستند استفاده کنیم.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: باید تمام مسئولان اجرایی استان کمک کنند تا بانوان کارآفرین استان افزایش یابند و بتوانند در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشند.

وی ادامه داد: امروز حضور بانوان در عرصه کارآفرینی و اشتغال اختیار محسوب نمی شود و به نوعی اجبار است و باید زمینه های این حضور افزایش یابد.

همچنین در این همایش از بانوان کارآفرین برتر استان با حضور دکتر نظری پور کیایی مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده و دکتر حق شناس استاندار گلستان تقدیر شد.

  16 مهر 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 62826
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام