فرمانده سپاه نینوا در نماز جمعه گرگان:
بسیج با منش انقلابی خلاقانه و مبتکرانه عمل میکند/ هر کس دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است

http://basijnews.ir/files/fa/news/1398/9/1/2517985_777.jpg

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در نماز جمعه امروز گرگان گفت: بسیج خلاق و مبتکر است که انقلابی فکر میکند و جهادی نقش آفرینی می کند و در بازی های سیاسی و حزبی دخالت نمی کند اما در چارچوب انقلاب اسلامی سیاسی کار می کند در حالی که سیاست زده نیست.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا ظهر امروز در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه گرگان به مناسبت هفته بسیج گفت: سپاه و بسیج متعلق به انقلاب و مردم انقلابی ماست و جوش و خروش بسیج از دل مردم به وجود می آید.

معروفی با بیان ویژگی های بسیج اظهار داشت :بسیج خلاق و مبتکر است که انقلابی فکر میکند و جهادی نقش آفرینی می کند و در بازی های سیاسی و حزبی دخالت نمی کند اما در چارچوب انقلاب اسلامی سیاسی کار می کند در حالی که سیاست زده نیست.

فرمانده سپاه نینوا افزود: برطرف کردن آلام مردم رسالت بزرگ بسیج است و بسیجی دل در گرو عشقی الهی دارد که مراقبت از ناموس انقلاب و مراقبت از ملت بزرگ ایران را وظیفه خود می داند.

وی با اشاره به بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد اعضای بسیج خاطر نشان کرد : جریان ، فکر ، ایده و آرمان بسیجی در هر کس وجود داشته باشد یک بسیجی به تمام معناست و قطعا بسیج غیر از امام زمان (عج) و ولایت فدای هیچ شخصی نخواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا ضمن قدرانی از حضور مردم در تجمع و راهپیمایی محکومیت اغتشاشات بیان کرد : از ولایتمداری شما مردم استان به خصوص مردم گرگان در خصوص جدا کردن خود از صفوف اشرار به عنوان یک سرباز کوچک  تشکر میکنم  چراکه شما مردم در حوادث اخیر نشان دادید انقلاب خود را دوست دارید و دست رد به سینه استکبار جهانی می زنید و با تمام وجود از  انقلاب خود حمایت می کنید

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت :امنیت خط قرمز ماست که محور امنیت ولایت و امامت است ، امام راحل (ره) روزگاری این امنیت را در دفاع مقدس مدیریت کرد و امام امروز جامعه سالهاست در حال مدیریت آن است.

فرمانده سپاه نینوا با تاکید بر نظارت همه جانبه برای جلوگیری از افزایش قیمت اقلام افزود: قبلا گفته ام ولی باز هم در همین تریبون اعلام میکنم دستگاه های ذی ربط اگر برای کنترل و بازرسی قیمت ها مشکل نیرو دارند تمام سپاه و بسیج در خدمت آنها است تا مشکلات معیشتی مردم بیشتر نشود.

سردار معروفی در پایان به بیان اقدامات بسیج استان پرداخت و بیان کرد : دری ۲۰۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان به روی همه مردم باز است تا از خدمات بسیج در عرصه های مختلف بهره مند شود.

  2 آذر 1398
بخش : خبرها / گرگان / داخلی
کد خبر: 62950
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام