فرمانده سپاه نینوا :
عقبه ما در سپاه و بسیج خانواده است/ نباید از مادران و همسران شهدا غافل شد

http://basijnews.ir/files/fa/news/1398/9/3/2524856_840.jpg

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در همایش بالندگی عزت ، چهار دهه کرامت گفت: به دوستانی که در عرف معمول جامعه به آنها بدحجاب می گویند سلام مرا برسانید و بگویید اگر ببینیم کسی می خواهد امنیت شما را به خطر بیاندازد و دامان شما را لکه دار کند ، جان می دهیم تا شما را حفظ کنیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در همایش بالندگی عزت ، چهار دهه کرامت در حسینیه عاشقان ثار الله گفت:نقش بانوان و زنان در تاریخ اسلام و شیعه نقش ممتازی است و نگاه اسلام به زن نگاهی ابزاری نیست بلکه  اسلام ناب نگاهی دقیق بر اساس ظرافت های بشری به زن دارد.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره جایگاه والای مادران اظهار داشت: عاطفه نعمتی ارزشمند در وجود مادران است که حیات طیبه را در جامعه قوت می بخشد و پایه اساسی انسجام درون یک خانواده  عاطفه ای است که مدیر و محور آن مادر است و احترام و محبت به مادران همواره توسط ائمه ما سفارش شده است.

سردار معروفی با اشاره به پاکدامنی مادران اولای الهی گفت : ائمه و معصومین ما ،‌شهدا و جانبازان ما و به طور کلی اولیای الهی همگی از دامن مادرانی تربیت شدند که پاکدامنی ویژگی بارز همه آنها بود که فی المثل نقش حضرت خدیجه (س)، نقش حضرت آمنه (س) و نقش حضرت فاطمه زهرا(س) در تاریخ اثبات شده است.

وی افزود: حضرت زینب (س) آنهمه حماسه آفرینی در کربلا ، کوفه و مسیر شام و کاخ یزید را به عشق حسین (ع) که حجت خدا و امام زمان خود بود انجام داد اما در کاخ یزید به اذن حضرت سجاد (ع) خطبه خواند که این درس ولایتمداری است و هیچ شکی نیست که اگر حضرت زینب(س) نبود کربلا در کربلا می ماند و به فراموشی سپرده می شد.

این مقام مسئول ضمن تبیین جایگاه زن در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد:کانون اصلی جامعه و تربیت زن است و عقبه ما در سپاه و بسیج پادگان ما نیست بلکه عقبه ما خانواده ماست و استمرار انقلاب اسلامی برای بستر سازی تمدن نوین اسلامی از خانواده اسلامی به پیش می رود.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت : نگرانی ما در حوزه عفت و حجاب این است که نباید به زنان و دختران ما نگاهی ابزاری و هوسرانی باشد و عزت و شرف بانوان ما مورد اهانت قرار گیرد و به بهانه آن اجازه دهیم دشمن در زمین ما بازی کند و ناموس ما را از مسیر اسلام منحرف کند.

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت : افتخار میکنیم هزاران شهید و جانباز و آزاده دادیم تا دامان ناموس خود را پاک نگه داشتیم و برای ما بس است که این ناموس پرستی را از سیدالهشدا (ع) یاد گرفته ایم .

معروفی در پایان گفت: به دوستانی که در عرف معمول جامعه به آنها بدحجاب می گویند سلام مرا برسانید و بگویید اگر ببینیم کسی می خواهد امنیت شما را به خطر بیاندازد و دامان شما را لکه دار کند ، جان می دهیم تا شما را حفظ کنیم.

  4 آذر 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 62959
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام