محمدباقر نوبخت:
دشمن هرطور که می توانست تلاش کرد انقلاب را ساقط کند/ امسال از رکورد اقتصادی خارج می‌شویم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/11/22/11362399_676.jpg

نوبخت گفت: همه تلاش دشمن این بود که انقلاب را ساقط کند و نشد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در گرگان گفت: سال‌ها دشمنان برای نابودی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند و آخرین نماد را که شهید سلیمانی بود، ترور کردند.

نوبخت گفت: چرا دشمن مداوم در حال تلاش برای سرنگونی نظام است؟ امروز نفت ایران و خاورمیانه مورد طمع آمریکا است.

او بیان کرد: آمریکا بزرگترین تولید کننده نفت است، پس چیزی فراتر از نفت هم مطرح است و آن چیره شدن بر منطقه است.

نوبخت با بیان این که شاه دست نشانده آمریکا بود، گفت: آمریکا امروز با نیرو‌های خود در منطقه حضور دارد و به منافع ملت‌ها چشم طمع دوخته است.

او افزود: دو جریان کمونیست و لیبرال دموکراسی به راه افتادند و جنگ متفقین ایجاد شد و هرکدام نابودی یکدیگر را می‌خواستند.

نوبخت تصریح کرد: چیزی در جهان جز این دو تفکر برقرار نبود و در این شرایط یک روحانی جامع شرایط، تفکر جدیدی را بر پایه اسلام ناب محمدی برقرار کرد.

او با بیان این که این جریان در جهان بی سابقه بود، ادامه داد: همه تلاش کردند و متحد شدند این نظام و تفکر نظام را نابود کنند بنابراین هرجا قومیت در ایران بود، ورود کردند.

نوبخت گفت: آن‌ها ابتدا به کردستان، بلوچستان و خلق عرب در خوزستان و سپس سعی کردند در گلستان خلق ترکمن ایجاد کنند، اما موفق نبودند.

او با بیان این که آن‌ها سپس ترور را شروع کردند و مغز‌های ایران را مورد هدف قرار دادند، گفت: آن‌ها سپس تلاش کردند که زبان‌های انقلاب را قطع کنند و بعد از آن با ۱۲ لشکر مکانیزه به ما حمله کردند.

نوبخت ادامه داد: در این هنگام نیرو‌های سپاه، ارتش و نیرو‌های مسلح همگی به میدان آمدند و در برابر شیوخ عرب و منطقه و قدرت‌های بزرگ ایستادگی کردند.

او تأکید کرد: همه تلاش دشمن این بود که انقلاب را ساقط کند و نشد و بعد از آن تلاش کردند با محاصره اقتصادی مردم را ناراضی کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: دشمن از نفت در برابر غذا هم دریغ کرد.

نوبخت با بیان این که آخرین تحریم توسط آمریکا در حال انجام است، گفت: آن‌ها تحریمی را شروع کردند که از تحریم نفت در برابر غذا هم سخت‌تر است.

او گفت: دشمنان از مردم کینه دارند و تلاش کنند به ما اجازه ندهند که یک قطره نفت بفروشیم.

نوبخت تصریح کرد: آن‌ها تصور می‌کنند که ما نمی‌توانیم امورات خود را اداره کنیم، اما با وجود این همه تحریم‌های ظالمانه ما هجدهمین اقتصاد جهان هستیم و طبق بررسی‌های جهانی امسال از رکورد اقتصادی خارج می‌شویم و این امر جز با درایت رهبری میسر نشده است.

او با اشاره به جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان، گفت: امروز ایران در فضا حضور دارد و از جمله کشور‌هایی هستیم که به دستاورد‌های انرژی اتمی دست یافته ایم.

نوبخت بیان کرد: همه مسلمانان چه در داخل و چه در خارج از ترور سردار سلیمانی ناراحت شدند و فقط اسلام است که می‌تواند چنین انسانی را تربیت کند.

معاون رئیس جمهوری عنوان کرد: طبق آموزه‌های وحیانی لشکر خدا پیروز است و انقلاب اسلامی ۴۱ سال است که در جهان می‌درخشد.

  22 بهمن 1398
بخش : خبرها / دولت
کد خبر: 63212
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام