استاندار گلستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان:
سپاه نینوا نقش تاثیر گذاری در پیشرفت و توسعه استان دارد

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های  نیروهای مسلح در استان اظهار کرد:سپاه نینوا نقش تاثیر گذاری در پیشرفت و توسعه استان دارد و این تاثیر در زمان فعالیت سردار معروفی مشهود بود و امیدواریم در جریان خدمت سردار ملک شاهکویی تداوم داشته باشد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس یکشنبه ۲۵ اسفند در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوای گلستان که بصورت ویدیو کنفرانس با حضور سردار فدوی ؛ جانشین فرمانده کل سپاه صورت گرفت تصریح کرد: استان گلستان جزو ۴ استان برتر کشور در حوزه مشارکت انتخاباتی بود و سپاه و سردار معروفی حمایت ویژه ای در مشارکت حداکثری مردم داشتند
وی افزود :سردار معروفی ۲۱ ماه در استان گلستان حضور داشت که بخشی از این مدت بنده بود و اگر بخواهم منصفانه بگویم یک نام نیک و جاودان از سردار معروفی در این استان ماند.
استاندار گلستان یادآور شد:ایشان هم در دوران سیل و هم دوران پساسیل و هم در حوزه خدمات اجتماعی مجاهدت های فراوانی داشتند . 
دکتر حق شناس با اشاره به یاد و خاره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار معروفی یادگار حاج قاسم در استان بود و  مردم شریف این استان هیچگاه این ۲۱ ماه حضور ایشان را فراموش نخواهند کرد.
وی در ادامه با بیان توانمندی های سردار ملک شاهکویی خاطر نشان کرد:سردار ملک شاهکویی هم از پاسداران اصیل و حقیقی استان است و معتقدیم با همکاری ایشان بتوانیم شاهد رشد و بالندگی استان باشیم.
لازم به ذکر است در این مراسم که بصورت ویدیو کنفرانس با جانشین فرمانده کل سپاه پاسدار برگزار شد, سردار فدوی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم
وی افزود:با توجه به شیوع ویروس کرونا در خطه شمال کشور الان فرمانده سپاه ما در گلستان باید وسط این معرکه باشد و با حضور کامل خود در صحنه نگرانی مردم را رفع کنند
وی ادامه داد:نخستین اقدامی که لازم است سردار ملک شاهکویی با مجاهدت پیش ببرند ریشه کن کردن این ویروس منحوس در استان است.
لازم به ذکر است در این آیین تکریم و معارفه با حضور دکتر حق شناس از زحمات و خدمات سردار معروفی تقدیر شد و سردار ملک شاهکویی به عنوان فرمانده سپاه نینوای استان معرفی شد.

  25 اسفند 1398
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 63319
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام