آیت الله نورمفیدی:
گلستانی‌ها از حضور در تجمعات و محل‌های شلوغ خودداری کنند

https://fa.shafaqna.com/media/2018/11/659431.jpg

نماینده، ولی فقیه در گلستان با انتشار پیامی از مردم گلستان خواست برای قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ جز برای امور ضروری از خانه خارج نشوند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، آیت الله نورمفیدی نمانیده، ولی فقیه در گلستان به مردم توصیه کرد: برای حفظ جان خویش و عزیزانتان و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری از حضور در اماکن عمومی و خیابان‌ها پرهیز نموده و جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوند.


متن این پیام به این شرح است:


بسمه تعالی


روز‌های سخت و تلخی را سپری می‌کنیم. بسیاری از هموطنان عزیزمان در بستر بیماری و جمعی نیز در اثر بیماری کرونا جان باخته اند. مردم و دست اندرکاران امور بویژه رهبر معظم انقلاب و دولت محترم و نیز کادر درمانی و وزارت بهداست همه توان خود را برای دفع این خطر به کار بسته اند. دراین شرایط ضمن امید به فضل و رحمت الهی و عنایات ویژه امام عصر (عج) مهم‌ترین عاملی که میتواند این تلاش‌ها را ثمر بخش کرده و باعث کوتاه‌تر شدن دوران این بیماری فراگیر شود عدم حضور در اماکن عمومی، اجتماعات و خیابان‌ها است.


براساس برخی گزارش‌ها و مشاهدات هنوز عده‌ای به این مهم توجه نکرده و کماکان در اماکن عمومی حاضر می‌شوند. اینجانب بار دیگرمتواضعانه از شما مردم عزیز بویژه مردم شریف استان گلستان درخواست می‌نمایم برای حفظ جان خویش و عزیزانتان و بمنظور قطع زنجیره انتقال بیماری از حضور در اماکن عمومی و خیابان‌ها پرهیز نموده و جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوید. این مهم‌ترین توصیه‌ای است که مسئولین امر کرارا بر آن تاکید کرده و می‌کنند. باشد که هر یک از ما بدینوسیله در این جهاد فی سبیل ا... مشارکت نموده و به سهم خویش در رفع آلام و مصائب مردم عزیز کوشا باشیم.

  26 اسفند 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / جامعه
کد خبر: 63324
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام