فرمانده سپاه نینوای گلستان:
فعالیت ۸۰۰ گروه درمانی جهادگر در گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/12/27/11566226_102.jpg

فرمانده سپاه نینوای گلستان از فعالیت چهار هزار جهادگر در قالب ۸۰۰ گروه درمانی برای مقابله با ویروس کرونا در گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در حال حاضر بیش از ۴ هزار جهادگر در قالب ۸۰۰ گروه درمانی به صورت گروه‌های جهادی در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.

ملک شاهکویی گفت: امروز همه ما در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستیم و سپاه تا زمان شکست این ویروس در کنار مردم خواهد بود.

او با اشاره به اهمیت مردمی پیش بردن اقدامات سپاه و بسیج گفت: معتقدیم فعالیت ما در سپاه و بسیج با مردم تعریف می‌شود و همان گونه که در ابتدای سال و وقوع سیل در خدمت مردم بودیم حالا هم برای مقابله با ویروس کرونا نوکر مردم هستیم.

او افزود: سپاه نینوا در حال حاضر متولی انتقال ماسک‌های تولیدی کارخانجات به داروخانه‌هاست و در زمینه توزیع ماسک فعالیتی ندارد.

  27 اسفند 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / جامعه
کد خبر: 63327
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام