مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:
پاسخگویی 1700 شکایت مردمی در سال 98

https://golestan.ict.gov.ir/ICTContent/media/image/2019/08/184874_orig.jpeg

محمد احمدی از پاسخگویی به حدود 1700 مورد شکایات مردمی در سال 98  خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در سال گذشته1690 مورد در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تلفن ثابت، تشعشعات، ارزش افزوده و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد 787 مورد در حوزه اینترنت،  36 مورد تلفن ثابت،  198 مورد تلفن همراه، 9 مورد خدمات پستی، 10مورد تشعشعات دکل­های مخابراتی، 11 مورد دفاتر پیشخوان و 21 مورد خدمات ارزش افزوده بوده که کلیه شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: در سال 97 میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات 9 روز کاری بوده است که این زمان در سال 98 به 5 روزکاری تقلیل یافته است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

  22 اردیبهشت 1399
بخش : خبرها / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63426
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام