رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:
شناسایی و دستگیری اعضای باند هرمی در گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/2/22/11879285_872.jpg

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری اعضای باند هرمی که در قالب فروش محصولات هنری و صنایع دستی فعالیت می‌کردند با تلاش سربازان گمنام امام زمان (ع) شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان گلستان، اعضای باند هرمی که در قالب فروش محصولات هنری و صنایع دستی در سطح کشور فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

اوافزود: اعضای این باند با جلب اعتماد مردم اقدام به عضو گیری می‌کردند و صنایع دستی را با قیمتی بالا و کیفیتی پایین در اختیار مردم قرار می‌دادند و در برخی موارد این اجناس به دست مردم نمی‌رسید.

هاشمیان گفت: اعضا و لیدر‌های این باند در استان‌های مختلف از جمله گلستان اقدام به عضوگیری می‌کردند و تاکنون ۳۲۰ نفر از اعضای این باند در کل کشور شناسایی شدند.

او ادامه داد: مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان گردش مالی این شرکت در سراسر کشور بوده و فعلا ۲۵ نفر را در گلستان احضار کردیم و ۷ نفر دستگیر شدند.

هاشمیان افزود: سربازان گمنام امام زمان با رصد اطلاعاتی دارنده باند در تهران و لیدر اصلی در گلستان را دستگیر کردند.

او گفت: در حال حاضر سایت اصلی شرکت به دستور مقام قضایی فیلتر شده و دفتر اصلی شرکت هم در تهران تعطیل و پلمب شده است.

  3 تیر 1399
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 63532
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام