رئیس کل دادگستری گلستان:
تعزیرات با تخلفات اقتصادی قاطعانه و سریع برخورد کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/4/8/12140791_263.jpg

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: مهم ترین خواسته مردم از تعزیرات به ویژه در شرایط کنونی برخورد سریع و قاطع با متخلفان اقتصادی است .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی هاشمیان افزود: امروز سودجویان آبروی نظام و مردم را نشانه رفته اند و باید تعزیرات در این زمینه ورود کند .

هادی هاشمیان با بیان این که برخورد با تخلف های اقتصادی نباید فقط محدود  به  پرونده هایی که رسانه ای می شود باشد گفت: باید داخل مجموعه و خارج از مجموعه با فساد برخورد شود و اولویت برخورد با فساد درون مجموعه هاست .

هاشمیان تاکید کرد : هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد داخل و خارج مجموعه نباید وجود داشته باشد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بسیاری از مشکلات  حوزه تعزیرات با همدلی و همراهی همه دستگاه های اجرایی قابل حل است .
هاشمیان با تاکید بر این که امروز جهاد اقتصادی ، جهاد اولی است  افزود: گلستان استان وحدت و امنیت است و با استفاده از این مزیت ها  باید تلاش برای جذب سرمایه گذار بیشتر شود .

هاشمیان  ادامه داد:  مردم به ما کمک کنند و  مواردی را که  دستگاه های اجرایی در مسیر تولید و سرمایه گذاری در استان سنگ اندازی می کنند به تعزیرات یا دادگستری ، گزارش دهند .

  8 تیر 1399
بخش : خبرها / اخبار داغ / قضاییه
کد خبر: 63550
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام