جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به پزشکی قانونی تحویل شد

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: دقایقی پیش جسد پس از انتقال به پایین دست برای بررسی های فنی و تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی گرگان تحویل شد .

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی عزیززاده افزود: نمونه برداری و عکس برداری از محل کشف جسد و منطقه اطراف هم از سوی بازپرس پرونده و تیم پلیس آگاهی انجام شد .

دادستان عزیززاده باز هم با تاکید بر این که فعلا با قطعیت درباره هویت جسد کشف شده نمی توان اظهارنظر کرد افزود:   لباس های تن جسد ، با نشانی های خانواده و دوستان او و همچنین با لباس هایی که سها رضایی نژاد در آخریم فیلم گوشی اش به تن دارد مطابقت دارد و این گمان که این جسد متعلق به این بانوست تقویت می کند .

دادستان عزیززاده افزود: نمونه برداری DNA از جسد و خانواده سها رضایی نژاد فردا انجام می شود تا با قطعیت بتوانیم درباره جسد کشف شده اظهار نظر کنیم .

پيش از اين هادى هاشميان، رييس كل دادگسترى گلستان از كشف جسد يك زن در مناطق صعب العبور شهرستان كردكوى خبر داده بود و گفته بود: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان كردكوى مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشريفات قانونى، هويت جسد كشف شده مشخص شود.

سهارضانژاد، دختر ٢٧ ساله طبيعت گردى است كه مدتى پيش در ارتفاعات جهان نماى شهرستان كردكوى مفقود شده بود.

  17 مرداد 1399
بخش : خبرها / کردکوی / حوادث / اخبار داغ
کد خبر: 63654
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام