حامی بانوان شاغل در گلستان چه کسی است ؟

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1397/10/17/1397101716583481816317794.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، فراموش نکرده ایم که در همین دولت تدبیر و امید چقدر سنگ بکارگیری بانوان در امور اداری و ادارات استان به سینه زده شد و چقدر بهره برداری تبلیغاتی و انتخاباتی از این قضیه شد.

اما صرف استخدام و بکارگیری بانوان در یک اداره کافیست ؟
متولی نظارت و حمایت از این قشر که مورد طمع برخی از مدیران و کارکنان بوالهوس هستند با چه کسی است ؟

در یکی از ادارات استان به خانم شاغلی پیشنهاد مسئول دفتری می دهند در حالیکه او قبول نمی کند مورد غصب مدیر قرار می گیرد ، به این خانم تذکر کتبی می دهند و رفت و آمد و ارتباطاتش را در اداره محدود می کنند و می گویند از اتاقت بیرون نرو .
اخیرا هم گفتند سر کار نیا و باز به او گفتند که به کمیته انضباطی معرفی ات می کنیم .

واقعا جای تعجب دارد که وقتی این خانم با شوهر خود به سازمان مرکزی این اداره در تهران مراجعه می کند نتیجه ای نمی گیرد و این روزها دچار آسیب های روحی و روانی شده و تا آستانه اقدامی جبران ناپذیر هم پیش رفته است .

بدتر اینکه می گوید در این کشور نمی تواند به عنوان یک خانم حقش را بگیرد و به هر دری می زند نتیجه ای نمی گیرد.
براستی چه کسی باید از این خانم و امثال او که در ادارات ما کم هم نیستند حمایت کنند ؟

نقش خانم غیناقی مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان در این قضیه چیست ؟ نقش آقای چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری درباره این ماجرا چیست ؟

آیا تخلف فقط اختلاس و دزدی و گرفتن رشوه است ، آیا چنین چیزهایی چون در عالم پنهان شکل می گیرد نباید به عنوان تخلف مدیر محسوب شوند ، هر چند کارکنان اداره مذکور به این موضوع و چنین مواردی عالم شده اند .

آیا خانم غیناقی و آقای چراغعلی نباید ورود کنند و با این خانم صحبت کنند که داستان چیست و از او دلجویی کنند تا شاید از آسیب روحی و آلام درونی وی کاسته شود ؟

آیا نباید در صورت درستی ادعای این خانم با چنین مدیری برخورد جدی شود تا دیگر هیچ مدیری یا کارمتدی به خود اجازه چنین جسارتی را بدهد ؟

  3 شهریور 1399
بخش : خبرها / جامعه / بانوان
کد خبر: 63710
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام