رییس کل دادگستری گلستان:
کیفرخواست پرونده سارینا صادر شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/6/13/12518181_465.jpg

رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست برای ۸ نفر در پرونده سارینا، دختر بچه علی آبادی که از دو سال پیش با تزریق داروی اشتباه به کما رفته است، خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی هاشمیان با بیان اینکه پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری ۲ علی آبادکتول ارسال شد، اظهار کرد: اعتراض طرفین پرونده به گزارش‌های کارشناسی، علت زمان بر شدن کیفرخواست بوده است.

او بیان کرد: پس از اعتراض‌های چند باره طرفین پرونده به نتیجه کمیسیون‌های پزشکی، در نهایت گزارش برای حل اختلاف و تعیین نهایی مقصر و میزان تقصیر به کمیسیون عالی و نهایی پزشکی قانونی ارجاع و نظر نهایی اعلام شد که بر اساس این گزارش و دفاعیات متهمان، کیفرخواست صادر شد.

به نقل از دادگستری گلستان، سارینا دختر بچه هشت ساله علی آبادی است که ۲۵ دی ماه سال ۹۶ با شکایت از درد شکم در بیمارستان علی آبادکتول بستری شد و متاسفانه در اثر تزریق اشتباه داروی سولفات منیزیم به جای داروی مترونیدازول دچار افت هوشیاری شد و به کما رفت و هم اکنون زندگی نباتی دارد.

  13 شهریور 1399
بخش : خبرها / اخبار داغ / قضاییه
کد خبر: 63734
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام