رییس کل دادگستری گلستان:
نخستین جلسه رسیدگی به پرونده جوان لودر سوار برگزار شد

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده راننده لودری که  دیروز  چند نفر را مصدوم کرد و به چند خودرو آسیب زد برگزار شد .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: راننده متخلف امروز در نخستین جلسه بازجویی علت این اقدام را اختلاف با پدرش عنوان کرده و گفته قصدم انتقام از پدرم بود.

هادی هاشمیان افزود: بازپرس پرونده پس از شنیدن و ثبت اظهارات متهم، او را  برای تحقیقات بیشتر و بررسی ابعاد ماجرا، با صدور قرار تامین کیفری فعلا راهی زندان کرده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تاکنون 8 نفر که در این حادثه خسارت دیده اند شکایت خود را ثبت کرده اند و افراد دیگری هم که در این حادثه صدمه جانی و مالی دیده اند باید برای ثبت شکایت به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای گرگان مراجعه کنند .

وی افزود: پرونده این فرد به اتهام تخریب عمدی خودرو و تشویش اذهان عمومی در حال رسیدگیست .

لازم به ذکر است؛ عصر دیروز  یک جوان سوار بر لودر ، پس از صدمه زدن به چند خودرو  وارد محوطه دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد و به خودروهای پارک شده در محوطه و بخش هایی از ساختمان اداری ، خسارت زد . در این حادثه متاسفانه 5 نفر هم مصدوم شدند که یکی از مصدومان در بیمارستان بستریست.

  18 شهریور 1399
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 63751
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام